Ezgi1990 canım benim agdetime 1 hafta vardı eczanenin önünden gecıyordum içime bi kusku düştü gittim test aldım 4 tane eve gider gitmez yapmıştım 2 tane arka arkaya yaptım İnan varya be idrar testi kurumadan önce cizgi vardı ne kuruduktan sonra bende aynı dusuncedeydım artık umtsızim gittim aldığım o kalan testlerıde çöpe attım artık istemıyorum dedım Sonra regl günüm geldı ama ben öyle umursamıyorumki evi çıkarıp temızlıyorum kendıme baska bişeyler arıyorum surekli regl günümden 1 hafta geçti artık ben deıl esım hamile olabilirmisin dedi bende anlatım işte olsam test yaptım cıkmazmıydı falan diye esım gitti test aldı geldı 2 tane yap diye ısrar edıyo gittim yaptım teste idrarı koyar koymaz kıpkırmızı 2 cızgı inanmadım digerını yaptım oda öyle esım Beklıyo heycanla ben hayel olduğunu düşünüyorum aglayark çıktım daha diyorum ben hayel gormeyede basladım benım gördügumu sende goruyormusun diyorum esım görür gormez hemen hastaneye goturdu gece 3 te falan acile kanı verdım 2 saat sonra dedıler tabi bize o 2 saat yıllar oldu sanki sonuç bi çıktı beta 360 🙈 ben ağlıyorum esım beni sakınlestırıyo neyse şimdi 12+5 olduk 🙏🏻 Demem. O ki kafana takma umudun tam bittigi an mucizenle karşılaşıyorsun💕