1-ay Merhaba arkadaşlar dün detaylı ultrasona girdim ve bebeğimin sağlıklı fakat kordon bağında bir toplar damar ve 2 atar damar olması gerekirken atar damarın tek olduğunu söyledi doktor. Benimle aynı sorunu yaşayan deneyimli annelerimiz yaşadıklarını anlatabilir mi çok kötüyüm gerçekten.
Aysessss 1-ay canım ben başka bi sıkıntı yaşamıştım, onu araştırırken bu durumu da okuyordum hep, bunda bi sıkıntı yaşanmıyor diye biliyorum, yani belki atıyorum 4 kg değil se 2,5 kg doğar gibi 🤦🏻♀️ Sağlıkla gelsin de kg önemli değil ztn,
bebegim_28 1-ay çok ciddi bir şey olmadığını biliyorum daha önce de okumuştum burda korkulacak birsey olsa dr bilgi verir zaten içini ferah tut ☺️
Zello42 1-ay Aynı durum ben de var 39+6 yız bı sorun olmadı geçen hafta 3400 Gr di doğumu bekliyoruz bakalım
1-ay bebegim_28 doktor amnıyosentez içerden su almayı önerdi düşük bir ihtimal de olsa düşükle sonuçlanabileceğini söyledi tedirgin oluyor insan haliyle 😔
dnmtgny Tek arter tek ven olduğu durumlarda bebeğin organlarına bakıyorlar özellikle böbrek ve kalbe benim perinatoloğum öyle demişti. Organlarda sıkıntı yoksa önemli bir konu değil ve ben arkadaşlarımdan 2 arter tek ven olupta 1 arterinde hiç kan akışı olmayan sağlıklada kucağına alan biliyorum. Endişe etme bu güzel günlerin tadını çıkar 😊
Ezraa 1-ay bende de aynı durum var canım şu an 39+4 oldum bebeğim 3.500 kiloya yaklaştı bir sorun çıkmadı şükür sende içini ferah tut Allahı izniyle bir şey olmayacak☺️