Niloylay Esra-mete16 bende daha dün sordum doktoruma akıntı ile farklı çok rahat anlarsın biri su gibi zaten değeri akışkan dedi iç çamaşırını ıslatır azar azar da gelse suyun dedi
Senatorun Esra-mete16 canim 36+3 um suan hastanedeyim sabah 6 da suyum geldii oyle boyle degil abartmiyorum bi litre en az anlamaman mumkun degil bence tabi herkeste ayni sekilde olmuyormus, benimde acilmam 1 cm yolun basindaymisim
Eda91- Esra-mete16 36+5 teyken suyum geldi maalesef. İdrar zannettim en başta lavaboya gittim. Daha giderken çay bardağı doluluğu gibi düşün sızmaya başladı yapışkan gibi ve tutamıyorsun kendiliğinden akıyor. İdrarda müdahale edebiliyorsun ama konu su ile maalesef akıııp gidiyor :)
Niloylay Esra-mete16 ben akıntım çok oldu ama şeffaf hocam dedim suyum gelmiyordur demi ara ara dedim gelse anlar mıyım deyince böyle dedi ki ultrason da suyun gayet iyi dedi
Niloylay Esra-mete16 bende de var artık akışkanlığından anlayacaz sızma olursa, zaten hepsi geldi mi anlamamak mümkün değilmiş
inciiim Senatorun canım daha önceliki kontrollerde rahim ağzı inceliği ya da kısalığı var mıydı? Suyun neden erken geldi acaba doktor söyledi mi?
begumseker Esra-mete16 çişini tutabilirsin ama suyu tutamazsın demişti doktorum ayırt edebilmem için 😅
begumseker Esra-mete16 aynen :) gerçekten de doğum zamanı açıklık kontrolü yaparken doktorum suyum patladı, kontrol edemiyorsunuz akıp gidiyor zaten..
Senatorun inciiim hayir canim hicbi erken dogum belirtim yoktu ama ben biraz hareketliydim sanirim o tetiklemis olabilir
begumseker inciiim çatı muayenesi değil canım. Doğumda açıklığım ne seviyede onu kontrol ediyorken patladı suyum:) ama hiç bişey hissetmedim
begumseker inciiim çatı muayenesinden sonra biraz lekelenme gibi kan gelmişti. öyle bişey yaşarsanız normal korkmayın, zaten doktorunuz da söyler 🙏🏻 Allah kurtarsın inşallah