Begm29 normal canım o haftalarda benim de öyle olmuştu otursam kalkamıyordum kalksam oturamıyordum ayakta aynı ağrıyı çektim magnezyum eksikliğinden olabilir doktorum magnezyum başlattı şükürler olsun bitti ağrım.. sizde doktorunuza ağrınız olduğunu söyleyin muhtemelen magnezyum başlar