Cansu77 ben ilk ogluma hamileyken dalin granül sabun deterjan almiştim. 2 paket felan kullandim bunu, cok da memnundum ama burdaki postlarda granül sabunlar zamanla makine borularinı tıkıyormuş felan diyorlardi. Bende dalin sıvı deterjan ve yumuşaticısını kullanmaya başladim. Miss gibi kokuyor, cok da güzel yıkıyor. Oglum 13 aylık, herşeyi ilk baştan beri dalin. Şampuani sabunu deterjanı.. şimdi 2.ye hamileyim. Yine dalin kullaniyorum.