Cigdemanne_01 Ebussss kesinlikle yaptırmalısın bence korkulucak hiç birşey yok sakın yaptırmamazlık yapma riskli bişey olsa doktorlar önermezdi 😊
MyYasemin Ebussss bende yaptırdım canım abarttiklari gibi bişe yok.sadece şekerli su veriyorlar kan tahlili bukadar kesinnikle yaptır yani.dokrorun.gerekli.gorduyse benim suyum.fazlaydi mesela şeker olabilir deyip istemişti bunu