Hashasim2020 Kızlar 16+0 ım hiç göbek yok 60 kg hamile kaldım hala 60ım (boyum 1.65) acaba biraz kilolu hamile kaldım diye mi göbek çıkmıyor ne zaman çıkar 😁
1827368 Hashasim2020 bende diyorum tek bende mi var 😅 benimki için erken de tabi bazılarının bu haftada bile hemen büyümüş 10 haftalık
Tubist Hashasim2020 kilolu değilsin bende aynı ölçülerdeyim suan pantolon olmuyor çıkıyor gobek😃 16*6 oldum.cikar göbeğin hep bol giy
MinnakLiva Hashasim2020 19 da çıktı kuzum 70 kiloydum ☺️ bazılarında çok geç bazılarında çok erken oluyormuş bende ilk zamanlar ay ne zaman çıkacak diye her gün aynaya bakıyordum 😍😍
Hashasim2020 1827368 yaaa 16 oldum hala yok 😑😑 evet çok erken çıkan da var acaba benim gibi 60 kilolar çıktı mı merak ettim
Sedoss2361 Benim göbek 22. Haftada belli etti kendini iç karnım geniş olduğu içinmiş büyük ihtimal seninki de oyle☺
Busra557 Hashasim2020 bende 59 la hamile kaldim 23. Haftadayim hala ayni kilodayim gobegimde belirgin degil normal oldugunu soyluyolar
sehuuss1_ Hashasim2020 canim ben 33+4 haftalik hamileyim benim bile hala yok dogru duzgun millet çatliyor gobekten bu konu benide sinirlendiriyor 😂
_aysenur Hashasim2020 Sen yine iyiymişsin boyuna göre ben 1.57 boy 67 kilo hamile kaldım ve inan 25. hafta bile nerdeyse yok gibiydi karnım sonra sonra belirdi şuan 33 haftanın içindeyim sadece 3 kilo aldım karnında top gibi önden önden gidiyo oğlum olacak zaten 😊
aysehifa4 Hashasim2020 İç karnın büyükse çok çok büyümez yani 9 aylıkken 5-6 aylık görünürsün 😊 benim 18nci haftadan sonra yavaş yavaş belli ettide 22’den sonra burdayım demeye başladı son 3 ayda kilo alınıyomuş hemde çok hızlı bir şekilde 😄
_9297_ Hashasim2020 ben 31+5 haftaligim daha yeni büyümeye başladı 🤣 görenler 4 5 aylikmis gbi algılıyor bu iç karın ile alakalı diye biliyorum 😊
YagmurErgun @Hashasim canım boy 1.70 hamile kaldığımdada 56 kiloydum benim karnım 6 aylıkken belli olmaya başladı hatta bol giyince kimse anlamazdi hamile olduğumu geç çıkması daha iyi emin ol sonradan taşıyamıyorsun o koca göbüşü 😁😁😁
Ygmroglcn Hashasim2020 kilolu mu🙄canım ben 78.8 le hamile kaldım şuan 35+2 yim gine 78 im ilk başlarda 6 kg verdim çünkü 👍🏻26. Haftaya kadarda göbiş yoktu
Cylnbrc Hashasim2020 benim iç karnım nerdeyse yok gibi bende 70 kiloyum ilk hamileleğimde beni her gören ikizmi üçüzmü derdi dev gibi karnım vardı şimdi ikinciye hamileyim 9 haftalık görenler hamilemisin diyo hemen belli ediyorum bende anlamadım