11+2 yim ve hamilelikten önce de yazlari bile bir litre içmiyorumdur . Pek su arayan biri değilim. Bence vücut ihtiyaci olan şeyleri bir şekilde alıyor ve sinyal veriyor . İdrarın renginin koyu olması da susuzluktan oluyormuş , cilt kuruluğu falan var mı ? Aç karnına su içmeyin kesinlikle . Ve gece uykudan uyanıp içmek de doğru değil (gece boyunca dilimizde oluşan bakterileri fircalamadan içildiği için o bakteriler midemize iniyor ) . Yine de doktora sorun bir sorun var mı yok mu diye ? 🌼