Arkadaşlar meraba öncelikle, 37+1 deyim şuan 2 hafta önce çocuğumun kafası aşağıdaydı ama bugün gittiğimde kafası tekrar yukarı çıkmış. Bana dedikleri ya sezeryan yada elle çevirmelerine izin vermem. Bende riske atmamak için sezeryanı seçtim. Aranızda böyle bi durum yaşamış olan var mi?