Evet kızlar bende hikayemin sonuna geldim 🤗 belkide herşey yeni başlıyor 😊 Oğluşumu hep normal doğum düşündüm ama son haftaki muanemiz sonucunda zorunlu sezaryan olarak yatışımız yapıldı 🤗 Kızlar öncelikle şöyle başlamalıyım ki normal ya da sezeryan hiç fark etmiyor bence sonunda evladınıza kavuşuyor olmanız mükemmel bir duygu 🙏 Ameliyat’ım gayet güzel geçti gerçekden hiç birşey hissetmiyorsunuz mühim olan sonrası ama onuda evladınızın mutluluğu ile atlatıyorsunuz şuan doğum odamdan yazıyorum 😊doğumumun en güzel anı bebeğimi gördüğüm andı bembeyaz pamuk gibi sıcacık ve mis gibi kokuyordu ve hiç kanlı değildi sanki temizlenmişti 🥰 size önerim kesinlikle doğum olur olmaz ağrı kesicinizi yaptırın çünkü spinal anestezi oldum ben etkisi geçtikçe sızı ve ağrı hisediyorsunuz bunu hisettiğiniz an bekleyip kendinize boşuna acı yaşatmayın çok şükür ben baş ağrısı yaşamıyorum ama ilk ayağa kalkış biraz zorladı ondada güçlü olun muhakak geçicektir ben öle düşünmeye çalışıyorum . Bol sıvı tüketip emzirin 👍 yanınızda muhakak tecrübeli biri olsun 👍 rahat bir gecelik tercih edin 👍 şimdilik aklıma gelen bunlar allah hepinizin yardımcıısı olsun ve gönlünüze göre versin 🙏 ❤️🥰