Merhaba 12+5 haftalik doktorum omega3 multivitamin ve vitamin hapi verdi ama bu ilaçlar bana çok agır geldi 2 kere içtim baş ağrısı ve ilk haftalardaki gibi mide bulantısı yaşadım hapları içmeyince böyle sorunum olmadı suanda 13+5 haftaligiz ilaçlarımı içmiyorum kontrolümde 1 mayista doktora sora bilmem icin daha cok var icmememde bir sakınca olurmu acaba