Mom46 Kızlar 37+3 hamileyim şu 3 gündür bebeğimin hareketlerinde inanılmaz derecede azalma oldu sizce. Neden böyle bşy oldu ya çok korkuyorum suyu felanmı azaldı acaba yarın kontrolüm var ama duramıyorum 3 gündür böyle 😣🥺
Suveydaa Mom46 canım artık bebeğin eskisinden daha büyük, amniyon sıvısı eskisinden daha az, yani hareket alanı küçük. Kanala da girdiyse zaten çok normal. Hiç hareket etmezse korkmalısın.
Buseberen Mom46 bazıların da azalma olurmuş kilo aldıkları büyüdükleri için bazı bebekler de daha hareketli enerjik olurmuş 37+3 haftaligiz ama şuan o kadar fazla hareket ediyor ki anlatamam üzülme yani canım birşey yoktur inşallah 😊❤
Ceylan35 Mom46 bence doktora görün her ne kadar bebek buyuyoda olsa hareket etmesi gerek toplanması kasılma büyük bı ihtimalle
Anrebasum Mom46 toplamda 10 hareket yapmaları yeterli. Gece gunduz , doktora gitcekmissin zaten icini karatma🙏
Mom46 Suveydaa yok hiç hareket etmiyo değilde gün içinde en fazla 5 kere oda toplanıyo doktorlarda harekette azalma olunca sıkıntı oluyo felan deyince korkuyorum ya☹️
Suveydaa Mom46 içini ferah tut canım, öyle belirgin bir azalma varsa sabah kontrole git derim için rahat olsun. Sağlıkla gelsin bebeğin
Mom46 Ceylan35 Suveydaa Buseberen inşlh bşy yoktur ya normalde aşırı hareketli bir bebekti oynadıkça vücudum sallanıyordu ama şu 3 günde nolduysa bir doktora gideyim bakayım yarın hayır olsun inşlh 🤲🏻❤️