emineserkan2020 24 haftalık gebeyim kızlar ellerimde çok uyuşma oluyor yatağa yattığım zaman özellikle sonra orta parmağıma yayılıyor gün içinde orta parmağımda da devam ediyor artık çok rahatsız oluyorum yaşayan var mı ne yapıyorsunuz bunun için neden olabilir ??
Deletedmom399 emineserkan2020 bu olaya karpal tünel sendromu diyorlar. Çok ileri seviyelerde ameliyat öneriyor doktorlar ama sizinki gebeliğe bağlı olabilir. Bildiğim kadarıyla tek çözümü el için atel kullanmak. Çok geçmiş olsun 🙏🏻