Ozgesabuncuu amin inş nasip olacak içinizi rahat tutun stres yapmayın yeter🙏🏻Açıkçası pek belirtim olmamıştı içime doğmuştu sonra rüyama girdi eşime anlattm düşünmektn kafayı yiyecksn düşündğn için rüya görüyorsn dedi ama içimden emindm o his başkaydı kendmce belirti aradım ama çok belirgn olmasada belirtdn sayablcğm şeyler adetme on gün kala ağrılarım başlardı her ay o ay yine öyle olmştu ama tek farkı ağrılar biraz daha şiddetlydi adetm çok düznli pek şaşmaz ama o ay şaşack diye bekledm çünkü her an adet olckmşm gibi yoğun bir ağrı vardı adete bir kaç gün kala ayaktaydm birdn sanki bıçak saplanır gibi oldu o acıyla yere yığıldm sağ kasığımdada hep bir küçük küçük iğne batmaları gibi batmalar oluyordu aslnda o kdr dikkat etmeseydm bunlra belki gebelik belirtisi bile demezdm çünkü adet belirtilerndn hiç farkı yok anck çok dikkat ednce her zmnkndn çok az bir fark bulabilir insn en azndn bende öyle olmştu