Arinarina Af edersnz vajinamin kemikleri patlicak gibi 37+2 yim niye böyle oluo benim gibi olan varmı
Mom46 Arinarina bnde 37+3 üm aynı sorum bendede inanılmaz bir ağrı yaa ayakta zor duruyorum yürüyemiyorum bile birde kalçamda ağrıyor çok baskı oluyor🥺☹️
Mom46 Arinarina bnde 37+3 üm aynı sorum bendede inanılmaz bir ağrı yaa ayakta zor duruyorum yürüyemiyorum bile birde kalçamda ağrıyor çok baskı oluyor🥺☹️
Eylul_ Arinarina bende sabah ayni.postu açmstm cnm..bende de cok baski oldu sabah simdi gecti ama niyeyse
Kesici Artık çok az kalmış doğuma. Çocuk genleşiyor birde doğum pozisyonu almış olabilir. Çok ayakta kalmamaya çalış. İlk hamileliğimde aynı zamanlarda olmuştu bende de.