37+6 haftalığız. 2 gecedir rahmin alt tarafında bebeğin başının olduğu yerde sancı başlıyor. Canımı alıyor gibi kasıklara vuruyor sonra geçiyor tekrar başlıyor. Şimdilik sadece geceleri oluyor.Acaba yavaş yavaş geleceğinin sinyalini mi veriyor? İlk bebeğim 🥳 Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim. Sizin sancılarınız nasıl başladı?🤩 🙏🏻 💚😍🥰