Geçen ay regl 13 gün gecikince test yaptım iki çizgide silik çıkınca t çizgim kan verdim hemen ama bebek yoktu. Ve 13. gün akşamı sancılı şekilde regl oldum normalde sancım olmaz.
bu ay ovulasyon testi ile yumurtlamayı değerlendirdik.
kimyasal gebelik geçirip sonrasında gebe kalan arkadaşlar sizden yardım bekliyorum. Siz kimyasaldan sonra nezaman hamile kaldınız ve reglinizde düzensizlik oldu mu bir sonraki aylarda