AyseeeeAa Merhaba arkadaşlar aranızda seker yüklemesi yaptıranlar var mi ? Şeker yüklemesinden sonra bebeğini kaybedenleri duydum panikledim acikcasi bilgi verrmisiniz ?
Mommmmmmm AyseeeeAa şeker yüklemesinin bebeğe hiçbir zararı yok. İnsan korkuyor ben bu işin içinde olmama rağmen tedirgindim ama yaptırdım. Mutlaka yaptır bence
AysunFatih AyseeeeAa Ben bu sabah yaptırcam şuan su bile içmiyorum. Ben karşı değilim herkese de saygı duyarım aşıya da karşı olanlar var mesela ülkemizin dünyanın geldiği duruma bakın şuan bir aşıya muhtacız. Ben doktoruma güveniyorum yaptırcam yani
ek-istanbul AyseeeeAa bende hiç istemeyerek yaptırdım ve hala daha zararı yok diye düşünemeyenlerdenim yaptırmayacaktım ama burada herkes dr oldugu için kesin yaptır vs yok 2 baklavaya eşdeğer siye aşağılamaya yakın söylemleri sonrası doktorda hızlı kilo almıssın bu ay yapalım demesi ile yaptırdım. Sonuç şeker çıkmadı gerçekten gereksizdi ben kendim açlık tokluk ölçüp takip etmiştiö ve durum stabildi. Ayrıca ben tatlıyı çok severim sabah kalkıp 2-3 dilim baklavayı kahvaltı yerine yiyen insanım yada pasta ama hiç biri beni yüklenen şeker kdar fenalastırmadı. Çok masum bişey değil. Ayrıca varmış gbi düşünüp diyet yapmak daha mantıklıydı bence gereksizdi.
hulyatkknt AyseeeeAa allah aşkına sizce boule saçma sapan bişi olabilir mi açken bir bardak kola icseniz cocugunuzu kaybeder mısınız? Aynı şeker bunda da geçerli. He kendisinde şeker olmadığını düşünen ya da testi gerek görmeyen arkadaşlarım günde iki öğün sabah ve akşam aç ve tok karna parmaktan ölçüm yapıyorlar onu yazıp kadın doğum doktoruna gösteriyorlar diyet yapıyorlar bu sırada böyle alternatif de var.
hulyatkknt ek-istanbul bişi sorucam bu şekilde diyet ve ölçümle gerek görmeyen birçok doktor var sizinki sonuçlar iyi olmasına rağmen zorunlu mu kıldı?
TAkilicci ek-istanbul zararı nedir neden masum değil? Merakımdan soruyorum. Birde buradaki herkes doktor olduğu için demişsiniz ama bu konu için doktor olmaya gerek yok iyice araştırıp aynı bilgilere sahip olabiliyoruz kaldı ki bende sizin sabah baklava yemenizi daha sıkıntılı buldum.. içtiğiniz sıvı nasıl fenalaştırdı ben bildiğiniz gazoz içtim. Son yazdığınıza katılıyorum varmış gibi beslenmek en sağlıklısı fakat irademize bazen zora gelmeyince sahip çıkamıyoruz
Dlrdvcdmr ek-istanbul neden istemeyerek yaptırdınız zararı nedir sizce ? Varmış gibi düşünüp diyet yapmak daha mantikliysa neden öyle yapmadınız da sabah 2 3 baklavayı yiyorsunuz onu da anlamadım. Madem bu kadar bilgilisiniz bu konu hakkında testi neden yaptırdınız? Sonuc olarak sizde doktorunuza güvenmiş ve yaptırmışsınız. Kimsenin doktordan daha yetkili bi mercii olduğunu düşünmüyorum. Lütfen kimseyi manipüle edip yanlış yonlendirmeyelim.
Tuugceoz AyseeeeAa ben ilk hamileligimde yaptirdim bi sikinti yasamadim suan ikinciye hamileyim tekrar yaptiricam ins Yaptirmamak daha sorun yaratabilir sonucta hamilelik sekerimiz olabilir buda bebege daha cok zarar verir allah korusun
ek-istanbul hulyatkknt evet buda uygulanan bir sistem ama sadece kilo artışım hızlı oldugu için yapmak istedi. Bunu bie rutin haline getirmiş doktorlar alışkanlık başka birşey değil
Misssimsek AyseeeeAa geçen hafta yaptırdım hiçbir sorunla karşılaşmadım. Zaten içtiğimiz şey 1 bardak şekerli su ve sadece 2 yada 3 dilim baklava kadar şeker içeriyor. Aşı yada şeker yüklemesi sonucu bebek kayıpları olacağını düşünmüyorum. Onun altında yatan başka sebepler vardır. Yoksa hiçbir doktor yaptırın demez bunu bile bile. Şeker yuklemesinin bence tek zor ve kötü yani aç karına o iğrenç seyi içmek ve 3 4 saat ac kalmak.
Misssimsek AyseeeeAa geçen hafta yaptırdım hiçbir sorunla karşılaşmadım. Zaten içtiğimiz şey 1 bardak şekerli su ve sadece 2 yada 3 dilim baklava kadar şeker içeriyor. Aşı yada şeker yüklemesi sonucu bebek kayıpları olacağını düşünmüyorum. Onun altında yatan başka sebepler vardır. Yoksa hiçbir doktor yaptırın demez bunu bile bile. Şeker yuklemesinin bence tek zor ve kötü yani aç karına o iğrenç seyi içmek ve 3 4 saat ac kalmak.
AybarsMomy AyseeeeAa 28.haftamda yaptırdım. Hiçbir sorun yaşamadım ben. Şekerim sınırda çıktı . Dikkatli devam etmemi paketli gıda tüketmemi söyledi doktor.
ek-istanbul TAkilicci hamilelik sürecinde değil tabiki öncesinde sabah kalkıp baklava yiyebilen biriydim hamileliği planlayınca tüm alışkanlıklarımı değiştirdim sağlıklı beslendim nargile alışkanlıgım vardı hergün onu bıraktım vs. Ama sağlıksız beslendiğim zamanda böyle olmadım o içecek evet gzoz gbi ama bence hiç bişeye eş değer değil. Tansiyonum düştü bayılmamak için koltuklara yattım. Bu normal değil.
Dlrdvcdmr AyseeeeAa şeker yüklenmesiyle bebek kaybını ilk defa duyuyorum. Aksine yapılmayıp normalde şekeri olmayan ama hamilelikte çıkıp bebeğini kaybedenleri duydum. Kesinlikle Yaptırılması gerektiğini ve hicbir zararı olmadığını düşünüyorum. Bende yaptırdım çıkmadı hiçbir sorunda yaşamadım.
Zuhraa AyseeeeAa ben yaptırdım canim hic birseysini gormedim tam aksine bebek icin onemli canim senin icinde tabii. Ben tetenoz asisinda da kaybedeni okumustum. Etkilenme canim doktoruna soyle ve yaptır
Bebibebi AyseeeeAa canım bnce yaptır bn yaptıramadım virüs olayları yeni çıkmıştı gidemedim zamanı geçti şuan 34 haftalık olduk şeker çıktı erken doğum riskim var
ek-istanbul Dlrdvcdmr ben yaptırmayın demedim ayrıca bazı doktorlar bu kendi ölçme sistemini öneriyor bile ısrarla yaptırmak istemeyenlere. Ayrıca yazdığımı okudanız anlardınız doktor hızlı kilo artısım oldugu için son ay yapalım dedim bende o doktorla yola cıktıgım için mecbur tamam dedim. Gönlümden geçen bu değildi. Zaten zararı yok diyorlar ama hiç zararı olmayan şey bi insanı yükleme sonrası hastane koltuklarında fenalşacak kadar kötü yapar mı o şeker hiç bişeye denk faln değil bence olsaydı sabah baklva pasta yiyen biri olarak o kdar tansiyon düşüklüğü vs yaşamazdım. Sizde asıl her söylenene körü körüne inanmayın bi soruşturun bi merak edin ya
Alisk AyseeeeAa benimde doktorum zararlı olmadığına garanti verdiği için güvenerek yaptırdım, çok şükür herhangi bir problem de yaşamadım. Bu olayın fazlasıyla abartıldığını düşünüyorum onca doktor neden önersin ki zararlı olsa
YagmrK Benim doktorumda yaptırmamı önerdi 50 mg yapalım yüksek çıkarsa diğerlerini yapmadan önlemimizi alırız tedbir amaçlı dedi sonuç şeker çıktı ben Elmalı bi içecek içtim Elmalı soda gibiydi sadece aç karnına içilmesi mide bulandırıyor bide ben ikiz bebeklere hamileyim zararlı olsa doktorum yapalım demezdi doktorunuza güveniyorsanız sorun olmamalı
MinnakLiva AyseeeeAa şeker yüklemesinde sana verilen şey 330 mllik bi kutuda glikoz, nasıl bebeğini kaybedebilirsin üç dört dilim baklava yesen aynı şey zaten
RuzgarsMommy Allaskina bu şeker yaptirdim cocugumu kaybettim tetanoz oldum düşük yaptim İnanmayin nolur yaaa Seker testinde 33ml şekerli bir gazoz içtik yaptıralı 1 hafta oldu cok şükür sapa sağlamız Korkmayın yaptırın