AhmetMineYanar bende 29 haftaya giriyorum cuma benimde erken doğum riskim var şu an servikal 2.5 doktor gayet normal sıkıntı yok diyor. 3 hafta sonrasına verdi randevu. Sizin ki baya iyi 3 cm. Her şeyini aldım ama hala çantayı hazırlamadım erken gibi geliyor bana bide psikolojik olarak erken doğum yapacağım galiba diye düşünmek istemiyorum.. her şey normalmiş gibi düşünmek istiyorum