AybarsMomy Kızlar ben gyno Ferro sanol kullanıyorum doktorum gece yatmadan iç demişti . İçtim şimdi yatıcam ama böyle bir mide yanması yok ilacı içmeden önce de vardı ama şuan feci durumda. Gaviscon içsem ilaçların birbirine etkisi var biliyor musunuz
Susu1303 AybarsMomy bende bu hapa 2 gün once başladım mide yanmam sanki digerlerine göre daha farklıydi esime de diyordum dayanamiyorum diye acaba bu hap mı yapiyor. Bir de afedersiniz de tuvalet ihtiyacımi karsiladigimda özür diliyorum simsiyahtı cok korktum netten arasturdim kan demir ilaclarinin böyle yaptığı yazıyordu 😔
Mervenur_kcbs AybarsMomy bende içiyorum kan ilacı ama sabah aç belki karnın çok toktur ondan yapmıştır kuzu doktoruna danış bu konuyu derim
Fatmagzl33 AybarsMomy bende kullanıyorum bendede afedersiniz ishal yapıyor ama çok zatıf ve vitaminsiz olduğum için mecbur içiyorum
Masaltugba AybarsMomy tüp şeklinde olanlar var sıvı. Onlar birşey yapmıyor ama hapı midemi deliyordu ve kusuyordUm
Buketcaliskan35 Varsa soğuk sade bir soda iç. Bilmediğim için yanıltmak istemem . Ama gynoferro beni mahvetmişti bıraktım. Sürekli mide yanması ve istifra. En azından 1-2 saat geçsin dayanamazsan gaviscon iç bence ama biraz bekle ki gyno ferroyu iyice sindirmiş ol.
AybarsMomy Buketcaliskan35 benim ilaçtan kaynaklı olduğunu sanmıyorum canım çünkü 15haftadır kullanıyorum gece yatmadan önce içiyorum öncesinde ve sonrasında en 2 saattir miden boş olsun demişti doktorum. Öylede yapıyorum. Sanırım bebek mideme baskı yapıyor şuan 🤦♀️ 31 haftalık olduk büyüdü . İnternete de baktım demir ilacıyla en az 2 saat ara verin diyor . Teşekkür ederim bi soda deniyim bari.
Mervenur_kcbs Susu1303 evet kuzu ben hamile kalmadan önce de kullanıyordum kan ve Demir ilaçları kullanıldığı zaman dışkı siyah oluyor ilaçla alakalı korkulacak birşey yok uzun süredir kuulllanıyeoum bu ilacı 🌸
AybarsMomy Susu1303 ilaç yapıyor onu canım söyle doktoruna değiştirebilir belki. Benim mide yanması ilaçtan kaynaklı değil sanırım uzun süredir kullanıyorum olmuyordu böyle.
AybarsMomy Mervenur_kcbs doktorum zaten gece iç demişti canım en baştan beri bana saat 7den sonra ağzıma bişey sürmem yasak 🤦♀️ ilacıd a boş mideye içiyorum yani. Bebek büyüdükçe bu mide yanmaları dayanılmaz oluyor
Eros Bende kullanıyorum canim ilk başladığımda sabah ac karnına alıp kahvalti yapmıştım hemen Beni mahvetmişti o gün sonra gece yatmadan almaya başladım bir sorun olmadi. Şuan evdeyim die sabahları içip 1 saat sonra kahvalti yapıyorum bi sıkıntı olmuyor
AybarsMomy Fatmagzl33 doktora söyleyin başka bi ilaç verir yan etki yaptığı için. Benim mide yanma ilaca bağlı olduğunu sanmıyorum uzun zamandır kullanıyorum ilk oluyo böyle. Gavisconşa birlikte olumsuz etki olurmu diye düşündüm de internette bakınca 2 saat verilmesi gerekiyor diyo.
Bebis_89 AybarsMomy ben kullanıyorum ama sabah erken saatte çişe kalktığımda içerim sonra tekrar yatarım bi 2 saat sonra kalktığımda kahvaltımı yapıyorum sorun olmuyor. Bide sen yeni başladıysan düzelir alışırsın. Doktoruna sormadan da bişey kullanmamalısın
AybarsMomy Bebis_89 15 haftadır kullanıyorum ben ilaç kaynaklı değil mide yanması sanmıyorum. Soruyu tam anlatamamışım sanırım . Gavisconla arka arkya kullanmam sorun olur mu diye sormak istemiştim ama sonra internetten baktım 2 saat ara vermek lazımmış.
Taskinalp Bende uzun zamandır kullanıyorum. Sabahları aç karnına alıyorum. Hiç bir mide sorunum olmadı şükür 🙏
Gkc2144 AybarsMomy canım ilaç ağır bir ilaç ben de kullanıyordum ama kusma ve miğde ağrısından kullanmadım doktorum ilacımı değiştirdi şu an çok rahattım bir kaç gün daha dene eğer devam ederse doktoruna danış
AybarsMomy Gkc2144 benm ilaç yapmıyor canım çoktandır kullanıyorum sanırım bebek baskı yapıyor . Soda içtim biraz hafifledi en azından.
Byzb1 AybarsMomy canım ben de mide sorunu çekiyorum bu ilaç bulantı ve mide yanması yapabiliyormuş bana doktorum verirken söyledi . Geçen hafta da mide yanması ve ağrısı için gittim bana da Renni şurup verdi gaviscon ve bunu kullanabilirsin gebelikte hiçbir yan etkisi yok dedi üç şişe yazdı rahatsız oldukça al dedi başladım . Sadece miden için olduğu için ilaçların etkileşimi yok ☺️
AybarsMomy Byzb1 gaviscon vermişti bana da ama prospektüsünde internetten baktım evdekini atmışım demir ilaçlarıyla 2 saat aralıklı kullanın diyor ondan içmedim canım bi soda içtim şimdi biraz daha iyi en azından.