Gonay selam canım ben 13+5 günlüğüm şuan 18 gündür kahverengi leke ile yaşıyorum .11.haftamda kanama ile gitmiştim progestan iğne oldum bir kez kanama durdu şuan progestan hap kullanıyorum günde 2 kez 200 mg.drum kahverengi lekenin yeni kanama olmadığını eski kanamanın dışa atıldığını belirtti,kesede kanama alanı yoktu bebişte gayet iyiydi .
sende kanama oldu mu (kırmızı)?kaç haftalıksın drunu mutlaka bilgilendir bu konuda
biz kaç haftadır burdaki kızlarla bu konu üzerinde konuşuyoruz denk gelmişsindir belki😊