Seri1739 Gizoooo 3 aylıkken lierac aldım ama çok az kullandım. Düzenli olarak bebek yağı kullandım 38. Haftadayım hiç çatlağım olmadı çok memnunum
Arzu_arslan Bio oil yagi var canm bide kakao yagi hindistan cevizi yagi iyi geliyoo 33 haftadayim sukur catlagm yok bu yaglari tavssiye ederm
Aysdils Bio oil ve lierac içerik olarak hamilelere uygun değil. Ayrıca lierac jel formunda buz gibi ve kokusu hoş değil. badger belly butter öneririm. İçeriği temiz ve organik nemlendirmesi çok iyi ve kakao kokuyor.
sukayhanacar Aysdils daha çatlak kremini kullanmadım ama dudak kremi ayak kremleri muhteşem. çatlak kremi ve yağı olarak kesinlikle badger alıcam
Mmnn1708 Vazelin tek geçerim ne bio oil nede bebe yağı zeytin yağı .. bide ben ergenlikten beri her kilo alış verişimde çatlayan bi insanım 16. Haftada çatlamaya başladım karnım kaşınıyordu sürekli yukarıda saymış olduğum yağları kullandım fayda etmedi annemin önerisiyle vazelin kullandım orjinal olan çok ağır geliyordu uni care aldım sonunda hem hafif hemde 24 saat nemli kalıyor. 35. Haftaya geldim ve çatlağım yok 🥰
Mrvglkrs Bir dermatalog dinlemiştim, aynı gramlarda kakao ve tatlı badem yağı karıştırıp kullanın dedi. Araştırma sonuçlarına göre iyi gelen şey buymuş