Sbl91nht Arkadaşlar adete 6 gün var şimdi yaptım tecrübesi ve bilgisi olanlar lütfen yorumlarınızı bekliyorum 🥰
Abcde12_ Sbl91nht cmm.benim bi gün vardi ben yapmstm baya koyu cikmsti genelde varsa t çizgisi baya koyu olmalı deniliyor senin daha 6 gun var bekle bence
Sbl91nht Abcde12_ anladım canım 2 yada 3 gün sonra yapsam daha koyu çıkar demekki eğer gebelik varsa. Acaba dedim erken yapıp ovolasyonla öğrenen varmı tabi heyecan yapmıyorum hemen sadece fikir edinmek istedim erken yapıp öğrenen varmıdır ovolasyonla 😊
Abcde12_ Sbl91nht valla ben ovulasyonla ogrendim ama dediğim gbi koyu çıkmıştı sende bekle bence Yada kan ver direk canim
Tugce1803 Sbl91nht lh hormonun yüksekse çıkar. Adete yakın lh hormonu da yükselir gebelik olmada dahi. Ki test koyu değil, gebelik diyebilmek için T nin patlıyor olması lazım..