Herkese iyi geceler kızlar. Regle 5 gün kala test yapayım dedim böyle cıktı. Ilk önce çıkmadı sonra lekelenme oldu testte sonra c çizgisine yakın kısımda çok hafif bir çizgi cıktı. Fotoğrafta parlama yapıyor. Testin markası labaquick ne diyorsunuz yanlış mi acaba