Mrwsdi 33+6 haftalık hamileyim. Nevresim takımını değiştirirken bianda sağ yan boşluk tarafmda bir ağrı oluştu geçer diye bekliyorum geçmiyor 2 saat oldu hareket edemiyorum. Böyle bir ağrı yaşayan var mı😔
nuryadaperi Mrwsdi Bir yarım saat kadar hala geçmezse ve dayanılmaz olmaya devam ediyorsa acile git bence. Bazen gaz sıkışması veya kabızlık ta böyle şiddetli ağrılara sebep olabiliyor ya da bebek hareketleri ama uzun sürmüyor geçiyor. Biraz takip edip doktora git canım ihmal etme.
Mrwsdi Yattım canım hareketlerini hissediyorum çok şükür. İnşallah geçer biraz daha bekleyip geçmezse gideceğiz