belosunannesi36 Panik atağım var spinalde belden aşağımı saatlerce hissetmemekten çok korkuyorum ödüm kopuyor doktorumda genel önermiyoruz çok dedi ama siz karar vericeksiniz dedi genelden sonra kendine gelmek çokmu uzun süreç sizce ?
Leyla508 belosunannesi36 ben soinal istiyorum o anı görmek istiyorum bebeğin doğduğu anı. Genel olsa bile anesteziyi ona göre ayarlarlar cok uzun süre uyuya kalmazsın diye düşünüyorum
Hacerozdemir belosunannesi36 belden oldum bebeğini düşünüyorsun sadece inan ağrıları unutuyirsun genel önermiyorum ben uyabdiktab sonra daha kotu ağrın oluyor dikişlerin de baş ağrı da
Marryy belosunannesi36 bende spinali kaldıramam diye düşünüyorum çekiştirmeler yanık kokusu vs burda baya birşeyler okudum en iyisi tamamen uyumak..
Ssultann Ayshlillll odaya geldiğimde ayılıyodum canım sonra hemen kendime geldim zaten ağrı kesici veriyolar belli aralıklarla öyle acı ağrı hissetmedim ayağa kalkınca biraz biraz sızı oluyor tabi e olcak o kadar da 😌
Mekamu belosunannesi36 spinal oldum. Ben panik olmaya fırsat bulamadım açıkcası operasyon çok hızlı oluyor. Sonrasında da bebeği hemen verdikleri için bebeğe odaklanıyorsun, bacaklarım kaç saat sonra açıldı hatırlamıyorum ama çok da uzun sürmemişti.