Esra-mete16 Kızlar 36+2haftalığım bugün randevum vardı.İki gün önce kahverengi leke geldi. Doktor nişanım olduğunu ve 3 cm açılmam olduğunu söyledi. Acaba ne kadar sürer doğumum. 😊😊
Sonay38 Esra-mete16 35. Haftamdan beri sancı çekiyorum şimdi 36+3 üz dün nişanım geldi sancılar biraz daha sıklaştı ben hemen doğsun istiyorum sabrım kalmadı galiba 🥰😂
Betull41 Ay darısı başıma ya bende 36+0 Perşembe günü kontrolüm var hemen gelsin istiyorum çok agirlastim