Benimde hep düşük olduğunu düşünüyorlar ama kimseye bunu söyleyecek hakkı tanımıyorum sizde öyle yapın. Çocuğunuzu kıyaslamayın. 36 da 2600 çıktı kilo almış dedi doktor ama bence almasaydı daha iyiydi doğunca zaten çabuk büyüyecek ve normal doğumda zayıf olması daha kolay olurmuş canınızı sıkmayın. 😄