Aysnr4211 Merhaba arkadaşlar benim bı sorum olacaktı 14haftalik hamileyim ve karnimin sol tarafında hissediyorum bebegi sağ tarafta değilde solda hissediyorum acaba kizimmi olacak ☺️
Nur_nur06 Aysnr4211 benim sağ da hep canım kızım olacak inşallah her gidişimde doktor kız diyor ama göbeğim de çok sivrildi yayık değil bence bu sağ sol sivri sivri değil falan alakası yok 😂
Aysnr4211 Belmaaa benimde bildiğim solda hissedilirse kız olur diye ay hayırlısıyla kız erkek farketmez ama kızım olursada offff çok güzel olur çok istiyordum.:))
Mervetrkmenoglu sympapatya ay ne zaman öğrendiniz cinsiyeti daha 12 haftaligiz ama solda hissediyorum bide baya kımıldamadan hissediyorum sanki acaba benimde oglum olurmu
Nur5495 Solda hissetmek dediğiniz benim bebeğimin başı sağda ultrasonda başından beri yani ama hep sol kasığım ağrıyor hep orası atıyor sanki
Erken Aysnr4211 solda nasıl hissediyorsunuz mesela kelebek hareketi gibi mi oluyor ? Ben de 14 haftayım ara ara hafif kıpırdanma oluyor ama bebek hareketi için erken dediler :(
Aysnr4211 Erken cnm benimde ilk gebelik bebeği hissetmiyorum ama hani sol tarafında daha çok bı ağırlık bı sertlik var gibi sağda öyle yok ben karnıma elledigimde bile sağ taraf yumuşak ama sol taraf ona göre biraz daha sert duruyor
Aysnr4211 egemn_mom3 evet ilk gebelikte çok erken hissetmesi daha ilerki zamanda hissediliyormus bende daha hissetmedim :)) bakalm ne zaman hissettiricek kendini
Aysnr4211 Semipermeable hani hep sol olunca kız olur diyolar ya bende sevindim kız olur diye belkide kız bilemem ama diyenlerin yalancisiyim cnm Allah bı avazda kurtarsın hepimizi