Islim123 Merhaba hanımlar 20 günlük bebişim var şükür ıyiyiz ama yüzümüzde yanaklarda isilik oluştu öpmekten sıcaktan vs dediler. Bu ara öpemeye çalışıyoruz babasına da kızıyorum hatta çokta sıcak değil ama neden olur ve nasıl geçer önerisi olan varmi
hunilimom Islim123 evin içi çok sıcaksa ondan olur canım çok kalın giydirme bi süre sonra geciyor ama çok kötüyse bepantol kullanabilirsin
m_yel Islim123 her gün yıkayın, en etkili yöntem banyo, 3 güne bir sabun ve şampuan kullanın, banyodan sonra da cildini nemlendirin ve mümkün mertebe özellikle yüzünden öpmeyin
dilber5167 hergun yikamani tavsiye ederim bi krem vardı ama bebisin küçük ya bisi diyemiyorum o yuzden çok sıkı giydirme bide sıcaktan olur ısılık
Islim123 dilber5167 bi patikli zıbın birde imce battaniye örtüyorum canım çok sıcak değil ıçerisi ama bilemiyorum çoğalır diye de korkuyorm
Islim123 m_yel yuzden öpemeye çalışıyoruz canım birde burlaar soğuk yağmur falan vardı tıkayamadım ama artık düzene bindirecegim inşallah
m_yel Islim123 evinizin sıcaklığı 22 24 santigrat arasında ise rahatlıkla banyo yaptırabilirsiniz, anneler olarak korktuğumuz soğuk tek başına hastalık sebebi değil aslında ama işte anne yüreği, geçer inşallah kısa zamanda