Esrakhraman Kızlar bebegimin baş eni haftasına gore küçük ama baş çapı normal doktor yapısal dedi birde bebegin boyu 2 hafta önden gidiyormuş kilosu haftasiyla uyumlu ama böyle bişey yasayan var mı aranızda