Pinarmelike bence buna bebeğin cildi karar veriyor. Happy kidste okuyorum kimisine Prima Pişik yaparken Bimin bezi iyi geliyor. Kimisine Sleppy kimisine Molfix.
Yani bu önerilerek değilde deneme yanılma yoluyla karar verilecek bir durum. Benim bütçem Molfixe yetiyordu 1 numara ve 2 numara birer paket aldım bakalım ne olacak 😂 İyi gelirse devam edicem gelmezse Sleppy denemeyi düşünüyorum. Komşum var hamileliğimin başından beri Prima al en Pahalısı en iyisidir diyip duruyordu sanki ona sormuşum gibi 🙄 Ama aksine kuzenim Prima bebeğimin poposunu çok kötü yaptı dedi. Bebeğin cildi hangisini Severse onla devam 😊❤️