Merhabalar bende herkes gibi hergün doğum hikayelerini heyecanla okuyordum ve benim doğum hikayemizde yazmayı bekliyordum 😍ben çift rahimli bir bayanım başıma gelene kadar duymadığım genetik rahatsızlıkmış 😅 ilk gebeliğim 7 haftalıkta son buldu Allahım yokluğunu aratmadı Allah’a şükür kürtajımdan iki ay sonra hamile kaldım çok zorlu bir hamilelik geçirdik yine 12. Haftamda kanamam oldu 1 hafta yattım progestan hapımı 34. Haftaya kadar kullandım ikinci kanamam 27 hafta 5 günlükken oldu birgün hastanede kaldım ciğer geliştirici iğne oldum 5 serum ve 4 hafta hormon iğnesi yedim doğuma kadar mide bulantılarım oldu ve doğuma kadar yatmak zorunda kaldım sadece yemek yemek için ve lavabo için kalktım ama güçlü oğlumla 38+4 de kadar geldik 💪🏻👼🏻 Bugün meleğime kavuştum koronadan dolayı belden uyuşturma oldum ama pişman değilim sadece daha yürüyemedim sabah 09:00 da oldu doğumum kalkmam gerek ama kalınca midem bulanıyor başım dönüyor geçmesini bekliyorum. Oğlum 48 cm 3000 kg doğdu. Emmekte sıkıntı yaşıyoruz ama sürekli çabalıyoruz. Allahım bebeğini kucağına almak için bekleyen bütün anne adaylarının yar ve yardımcısı olsun isteyen bütün bayanlarda hayırlı evlatlar nasip etsin tez zamanda inşallah 🙏🏻