Gonay canım bu haftalarda bu tarz akıntılar oluyor diye biliyorum. İlk gebeliğimde ben 14 haftalıkken böyle kahverengi bi akıntı yaşamıştım progestan vermisti dr birşey olmamıştı cok sükür. Ama yinede dr’una gitmeni öneririm Kahverengi akıntılar önemlideğil diye biliyorum ama dedğm gibi lütfen önce dr’unu arayıp danış hatta imkanın varsa acilde bi dogumhanede muayne olabilirsin bakarlar için rahat olur