Kizlar bu ot hakkinda genelde çevremdekiler şöyle yaptı.doğum belirtileri başladiktan sonra suya koyup belirli sureleri okuttular yakinlarina.Suda durdukça açılan ,çikardiktan sonra da kapanan bir bitki.Açildikça rahmin açildiğina,çikardiktan sonra da rahmin kendini daha cabuk toplanmasina yardımci olduğuna inaniliyor Allahin izni ile.Benim sorum şu hiç belirti yokken bunu gerçekleştirebilirmiyiz doğuma artik son 2 3 gün sayiyorsak.Vede bazı insanlarda otu suya biraktiktan sonra 1 bardak içiyormuş suyundan.Bilgilerinizi bekliyorum