Merry_8 Merhaba hamişler🙋🏻♀️ 22 haftalık hamileyim ve son zamnlarda ne yersem şişmeye başladım nefes alamıyorum gibi hissediyorum ve mide bulantim tekrar geldi sizce sebepleri neler olabilir?
Ess34 Merry_8 aynı şikayet bnde de vardı büyüyen rahim mideye baskı yapıyor olabilir , doktorum az az sık aralıklarla yememi söyledi , bir de gaviscon şurup içiyorum ara ara .