Travazol kullaniyordum bende ara ara. Sirke ile suyu maşrabada karıştır orana dok banyoda elinle yıkıyor gibi yap hic birsey kalmıyor. Bende bunu 35. Haftada ogrendim suan 37+6 oldum ve daha hic kaşınmadı. Sonlara dogru kullanma demisti kuzenim sirkeyi dene ve sagolsun kurtuldum bilseydim ilk onu yapardım