Brc32 Zeynepmom ben tok yaptırmıştım ama sonra ki kontrollerimde aç gitmem gerekiyormuş aç olmanız gerekiyor deri doktor
Lonelinesss Zeynepmom olur mu aç karnına bakılıyor ben guatr hastasıyım doktor her zaman der aç karnına
mervezegem77 Doktorum bana hep aç karnına ilaç bile içmeden yaptirmami söyledi. Genelde kan tahlilleri aç karna yapılır.
Bbk Zeynepmom Aç gidersen daha gerçekçi sonuç alırsın ben de 8 yıldır ilaç kullanıyorum ama tok da bakılabiliyor aşırı bi fark çıkmıyor yani doktorum tok da bakılabildiğini söylüyor. Eğer ilk testse aç gidin derim
Nurten Zeynepmom ben aç karnına kan veriyorum hatta kan alıcak kişi bile soruyor karnınız aç dimi diye ilacı bile içmiyorum sabah erkenden gidip kanı veriyorum sonuç 2 saate çıkıyor zaten o aradada ilacımı içiyorum yemeğimi yiyorum