akovalardan canım ben aldım ama daha bebiş doğmadığı için kullanamadık😂açıkcası çok kullanmayacağım için çok para vermek istemedim zaten anakucağı max9 aya kadar sonra otomobil koltugu ayrı alınacak , diğer aparatta belli aya kadar kullanılıyor sonra bastonlara geçiliyormuş.ben kırmızı aldım sayfasında baya kırmızı ama gerçekte bordo gibi rengi, kremi çok açık renk geldi bana temizliği zor olur, siyahıda magazada önermediler çok toz tutup güneşi çok çekiyormuş şikayet alıyoruz dediler