Merhaba,7 aylik hamileyim. Herhangi bir doğum şekli şartı koşmadım kendime. Ama gönlüm normal dogumdan yana. Geçtiğimiz 2 gündür kesi lafini duyar oldum. Arastirayim dedimde sanırım kesi sonrasi dikiş cok can yakıyormuş. 10 gun koltuğa oturamayan bile varmis. Yaşayan kizkardeslerim varsa bana biraz anlatabilirler mi :)