36+2 deyim ben de o akinti bayadır var. Hatta zarımsı bir yapısı var benimkinin. Bence hamilelik akıntısı artı hafif enfeksiyon diye düşünüyorum. Üşütünce biraz daha artıyor çünkü. Ama dediginiz gibi koku, sızı, kaşıntı vs. yok bende de. Bu durumda telaş edecek bir sey yok bence. Özellikle yemekten hemen sonra oluyor ilginç bir sekilde bir de.