edakiraz Var canım benim 2006 dan beri tiroitlerimde sorun var. Hep ilaç kullandım oğlumda kullam şimdi 2. Gebeliğimdeyim kullanıyorum sürekli o çok önemli bebeğin zeka gelişimi için mutlaka kontrol ol ve ilaç vermeleri durumunda kullan mutlaka