Eda06 Kızlar bugün kontrolüm vardı 30+5 teyiz bebeğim doğum pozisyonu almış baş aşşa duruyo ama merak ettiğim şey bu haftalarda doğum pozisyonu alıp sonradan makata dönen bebek hiç duydunuz yada yaşadınız mı 🙄
Bhraydn2708 Bende 32 + 1 haftalığım bu gün doktora gittim bebeğim daha dönmemiş dönmesi için neler yapılabilir acaba
Busraogretmen17 Bende tam 32. Haftada a gittiğim de dönmemişti doğuma kadar döner merak etme dedi bakalım haftaya kontrole gidicem döndü mü dönmedi mi göreceğim🙈😂
Cigdem2020 Haftada baş gelişdi 37 de makat geliş.doktorum sezeryanden önce tekrar bakalım senin bebek durmuyor dedi😊