Son iki gündür tansiyonum oynamaya başladı hamişler yazma ihtiyacı duydum belki benimle aynı anda durumu olan varsa bir nebze rahatlatabilir 31+4 deyim normalde tansiyon 12/8 iken 135/95 on beş dakika sonra bir daha ölçüyorum 12/8 oluyor iki sabah başağrısı ile uyanıyorum malum çok dışarı da çıkamıyorum yürüyüş spor yapamıyorum ne yapacağımı şaşırdım😔