Kızlar selam 4 haftalık hamileyim dün betam 899 cıktı ocakta kimyasal geçirdim cuma günü kesesini gorcez nasip olursa doktor çağırdı ama çok korkuyorum başka gebelikse diye ama belirtilerim var göğüs hassasiyeti karin acıması gibi vs. Biraz bana moral verirmisinizzz