Nesrind Bende 30+1 im bendede geçen haftadan beri ara sıra oluyo randevum vardi doktora sorduğumda normal dedi olabilir böyle ağrılar kanaman olmadıkça suyun gelmedikçe ve bu ağrılar düzenli bi şekilde devam etmedikçe sıkıntı değil dedi. Yani gun icinde bir iki vurup geçebilirmiş ama 10 dakikada 15 dakikada bir tekrarliyosa sürekli halde o sıkıntı oluyomus sanırım 😐 sizinki nasil bisey tam olarak🙄