Evet arkadaşlar sonunda bende doğum yaptım öncelikle tüm gebelere sağlıklı doğumlar diliyorum. Doğumdan çok korkan biri olarak , başımdan geçen ve sizlere benimde başkalarından aldığım o güzel tavsiyelerden söylemek için yazıyorum.. Dün sabah saat 10 da doğum yaptım . 38+5 günlük iken oğluma kavuşacaktım. Hamileliğim boyunca tiroid ve 6.haftamda olan kanamam dışında çok fazla problem yaşamadım .( Birde uykusuzluk problemi ni saymazsak) Evet gelelim doğuma doğum olacağı gün aşırı heyecan ve korku vardı içimde o sedye ye yatasiya kadar değil oğlumu görünceye kadar çok korkuyordum. Önce beni hazirladikyan sonra belimden iğne yaptilar o iğne hiçte acitmiyor korkmayın. Zaten sonra hemen hissizleşmeye başlıyorsunuz. Doğum başladı ve Sonra 5 dk sonra oğlumu gördümm o an hayatımın en mükemmel aniydi doğum bitesiye kadar hüngür hüngür ağladım. Çok güzel di . asıl zorluk sonra başlıyor 😊 Doğum bitti odama geldim ve 3 saat hiçbir şey yemedim,içmedim, yürümedim, sonda takmislardi sondayi anestezi den sonra taktılar. Sonra saat 4gibi yürümek için ayağa kalktı m ilk kalkış çok zormuş gerçekten ağrısi çok oluyo ama dayandım ve yürümeye devam ettim . Sonra gazımi çıkardım gazımi kolay çıkarmayı kayısı kompostosu na borçluyum gerçekten herkese tavsiye ederim. Sonrası akşama çorba icebildim ve lavman yaptırmak zorunda kalmadım😊 Sabah a kadar vardiyalı bir şekilde ara ara yürüdüm.sabah kendimi daha iyi hissettim ve taburcu oldum. Bana sormak istediğiniz ne varsa yardımcı olmak isterim. Doğum zannettigim kadar zor değildi. Sizlerede hayırlı doğumlar diliyorum. Evladiniza sağ salim kavuşun inşaallah ❤️🤲🤲