gzdeeee92 adaşız sanırım 🙈 ben göğüs pedi aldım hindistan cevizi yağını pede sürüp sütyene yapıştırdım günde 2 defa sürdüm nemli kalmasını sağlıyor 2 gün aynı pedi kullanabiliyorum koku vs yapmıyor mis gibi yağ kokuyor şimdi yağım bitti zeytinyağı sürüp öyle kapatacağım doğuma kadar önemli olan sürekli nemli kalıp çatlamaya meyilli olmaması doğum sonrası göğüs ucu kremi alır mıyım emin değilim kayınvalidem ayva çekirdeğinden jel yapmış dolapta tutuyormuş onu sürerim diye düşünüyorum ne kadar doğal o kadar iyi lansinoh falan çok pahalı mecbur kalmadıkca almak istemiyorum😊💕