ArzuCnbz 32 haftalık gebeyim . 10 gündür hergün kan şekerim düşüyor kendimi ac bırakmıyorum meyve suyu da içiyorum hissettiğim zaman 2 saat kendime gelemiyorum . Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
sinber ArzuCnbz 8+5 im aynı belirtileri ben de yaşıyorum sabah kan verdim glukoz referans değerleri 74/100 arası ilken bnm ki 72 çıktı ve doktorum normal dedi bence doktorunuzla görüşüp kan değerlerinizin sonucuna göre bilgi alın derim
ArzuCnbz Gebelik şeker testim yapıldı herşey normal çok güzel doktorumla görüşüyorum sürekli . Tecrübe eden anneler,hamileler var mı neler yapılıyor diye öğrenmek istedim .