Hilalblc-12 Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim birden kasiklarima ağrı giriyo bıçak saplamasi gibi ama 5 sn. felan sürüyor. Normalmidir böyle şeyler.. ve neden oluyor acaba